Verzending en retournering

Verzending

  • In welke gebieden leveren jullie?

    Wij bezorgen momenteel alleen in Nederland.

  • Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvang?

    Wij volgen alle bestelling vanaf het moment dat ze onze winkel uit gaan. Als je artikel niet op tijd aankomt, kun je ons dat laten weten via info@myore.nl of onze contact pagina en dan zoeken wij je artikel voor je op. 

  • Hoe lang duurt het voordat een bestelling aankomt?

    Wij proberen zo snel mogelijk je pakketje te verzenden (binnen 48 uur) dit kan wel eens uitlopen. Zodra we je pakketje hebben verzonden ontvang je een e-mail.

Retourneringen

  • Welke artikelen mogen worden geretourneerd?

    Artikelen kunnen binnen 14 dagen na de levering worden geretourneerd. Artikelen moeten in hun originele staat worden geretourneerd met label en mogen niet gewassen of gedragen zijn. 

  • Hoeveel bedragen de verzendkosten voor het retourneren?

    De retourkosten zijn voor eigen rekening, wanneer je je retour hebt aangemeld ben je dan ook zelf verantwoordelijk voor het terugsturen van je retour via een zelf gekozen vervoerder.

  • Ik ontving een cadeau bij mijn bestelling, moet ik deze mee retourneren?

    Ja! Bij een actie ontvang je wel eens een gratis cadeau van ons, het is van belang dat je deze mee retour stuurt.

  • Mijn retour is verloren, en nu?

    Wij kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor verloren retouren in het retourproces.

  • Wanneer krijg ik mijn geld terug?

    Wanneer wij je retour ontvangen verwerken we deze zo snel mogelijk. (Let op: een terugbetaling kan enkele dagen duren voordat deze zichtbaar is op je rekening)

  • Waar vind ik het retourformulier?

    Stuur een mail naar info@myore.nl met daarin jou bestelnummer en de naam van het artikel dat je wilt retourneren. Daarna ontvang je zo snel mogelijk je retourformulier.